#Minden alkalommal, mikor egy fénysugár bevilágít az ablakon, az én leszek.Nem hagylak el.SOHA.~Vivian Earth

Összes oldalmegjelenítés

2012. május 31., csütörtök

19.fejezet-Ájulás

Sziasztok:D
Megint itt vagyok egy új résszel:)
Ezt a részt Barbinak ajánlom, mert kibékültek:)Imádlak Baba:P
Elértük a 2000, amiért szeretek mindenkit:$
Jó olvasást:)
CSÓK<3
Vivi*__*
*Vivian szemszöge*

Amint haza értünk, Barbi bevetette magát a kanapéra és könnyezett.Nem mertük a fiúk előtt felhozni a témát, ezért hárman haza jöttünk.Nika elment fagyiért a konyhába, mert az mindig megoldás a szerelmi bánatra, én pedig bevetődtem Barbi mellé.

-Nem értem.-mondta, miközben könnyeit törölgette.

-Szakított a barátnőjével, mert bejösz neki.Ennyi.Tök egyszerű, csak a te buksidban mindig nehéz egyenletek vannak.Mindig próbálod túlbonyolítani.-rögtönöztem le egy beszédet és útközben Nika is megjött, három doboz fagyi társaságában.Mindenkinek a kezébe nyomott egyet, majd elkezdtük kanalazni.

-Pont ez a baj.Nem lehet ez az egész, ilyen egyszerű.Ezzel valami nincs rendben.-kapargatott a fagyis dobozában és közben a kikapcsolt tv-t fixírozta.-Felhívom.-ezzel felállt és elhagyta a szobát.Csöndben néztük Nikával egymást és próbáltunk szavak nélkül kommunikálni.Néha be is jött, de ezt még gyakorolnunk kell.Tíz perc múlva három fiú pattogott be a nappaliba.

-Nincs valami kaja?-kérdezte Niall, miközben levágódott mellém a kanapéra.

-Ti hogy kerültök ide??-kérdeztem meglepetten.Nika már meg sem lepődött rajta.

-Itt szobroztunk a ház előtt, amióta kiszálltatok a taxiból.Harry nem tudta, mit csináljon és pont felhívta Barbi.-nyomott egy puszit a számra Zayn, majd leült a másik oldalamra, kikapta a kezemből a fagyit és elkezdte tömni a buksiját.

-Szóval mi a kaja?-kezdett el nyafogni Niall.

-Emeld meg a segged, menj el a konyhába és csekkold le a hűtőd.-szólalt meg Nika, aki éppen Lou ölében ült, mire mindenki elkezdett röhögni-Úristen!Ez olyan Vivis volt.Rossz hatással vagy rám.-mosolygott a lány, de én inkább elengedtem a fülem mellett ezt a megjegyzést.


-Amúgy, hol van Liam?-néztem körbe-körbe a szobában.Még csak most vettem észre, hogy nincs itt.


-Fél ide jönni.-szólalt fel Niall, mire én ferde szemmel néztem rá.


-Igazából, csak haza mentek Lorival megbeszélni a dolgokat.-dörmögött Zayn mellettem.


-Aham.Remélem kibékülnek.Liamet kicsit túl sokat baszogattam.-mondtam szomorkásan.


-Nyugi!Minden rendben lesz.Ki fognak békülni ha igazán szeretik egymást.És nekem van egy tippem, hogy hogyan is fognak kibékülni.A kevésbé perverzek fogják be a fülüket.-kacsintott rám Lou, mire az egész banda a füléhez emelte a kezét.-Megbeszélik a dolgokat.Az mindig bejön.-egy sunyi mosoly ült ki az arcára.


-Szerintem, ott nem csak beszéd lesz.-horkantam fel.Louis óriási röhögésben tört ki, én pedig követtem példáját.Nevetésünket Harry zavarta meg.Beleült az ölembe és átkarolta a nyakam.-Te jól érzed magad?-vontam fel a szemöldököm, miközben Harry arcát vizslattam.


-Most már igen.-mosolygott, majd egy puszit nyomott az arcomra.-Köszönöm.-suttogta a fülembe.Fél perc múlva már a padlón feküdt és a sajgó fenekét simogatta, mert Zayn lelökte az ölemből.-Miért bántod a kisebbeket?-nyafogott Harry barátunk a földről.


-Mert tapizod a csajomat.-karolt át Zayn, mire Göndörke Lou felé fordult.


-Boo Bear!Nem hagy békén a csúnya bácsi.-mutogatott a mellettem ülő srácra.-Védj meg!


-Nyugi Hazza!Mindjárt elintézem.-dörmögte Louis.Csengő hangja zavarta meg őket a viszálykodásban, mire én gyorsan felpattantam és az ajtóhoz siettem.Liam, Rose és Loren állt velem szemben.Gyorsan Liam nyakába ugrottam és elkezdtem szorongatni.


-Neked is szia.-motyogta Liam én pedig elengedtem.Elég értetlen fejet vágott.Szegény kisfiú semmit sem ért.


-Bocsánat!-makogtam, mire megértette és elmosolyodott.


-El van felejtve.-legyintett, majd betámolyogtak a nappaliba és levágódtak a kanapéra.


-Keressetek valami jó filmet, addig csinálok kaját az éhenkórásznak-itt Niall felkapta a fejét és egy ezer wattos mosolyt küldött felém-, de ne verjetek szét semmit.-elkezdtem a hűtőben kotorászni valami rendes kaja után, de nem igazán találtam semmi gyorsat, ezért úgy döntöttem, hogy rendelek pizzát.A telefonba pötyögtem be a számot, amikor remegni kezdett a kezem és leejtettem a telefont a padlóra, majd én is követtem az útját és teljesen magába szippantott a sötétség.

2 megjegyzés:

Barbi írta...

jó jó felfogtam xD mikor lesz kövi ?? :D <3

MustacheGirl írta...

ak jó drágám:Dma vagy hnap<3