#Minden alkalommal, mikor egy fénysugár bevilágít az ablakon, az én leszek.Nem hagylak el.SOHA.~Vivian Earth

Összes oldalmegjelenítés

2012. május 22., kedd

17.fejezet-Félrelépés félrelépés hátán

*Barbi szemszöge*
A szülinapom reggelén szomorkásan keltem fel.Már nagyon rég nem hallottam Nikáék felől, ami eléggé fájdalmasan érintett.Már most elfelejtettek, pedig megígérték, hogy sosem fognak.Elmentem a fürdőbe, hogy rendbe szedjem magam.Gyorsan felvettem egy pamut rövid gatyát és egy sima fehér pólót, majd lebattyogtam a konyhába.Anyuék egy nagy adag palacsintával vártak engem.


-Boldog szülinapot drágám!-kiabálta anyu és apu szinte egyszerre, mire magamra erőltettem egy állmosolyt és leültem az asztalhoz, hogy elfogyasszam a reggelim.Mikor végeztem felszaladtam a szobámba és felmentem twitterre és unaloműzésként olvasgatni kezdtem az újabbnál újabb twitteket, amikor egyen megakadt a szemem.Louis Tomlinson írta ki.
'Imádom Stavrost<3este party*__*'
A One direction itt van.Nem vagyok nagyon oda értük, de nem rosszak és meghallgatnám őket, de ha jól láttam nem terveztek fellépést.Még egy kicsit nézelődtem a neten, de ajtókopogás zavart meg.


-Gyere!-kiabáltam ki, miközben lecsuktam a laptopom és az éjjeliszekrényre tettem.Amikor felnéztem a bátyám állt a szobám közepén.


-Szia hugi!-gyorsan felpattantam az ágyról és a nyakába vetettem magam, aminek hatására hátra estünk.


-Zac!Úgy hiányoztál!-kiabáltam a fülébe, mire odakapta a kezét és röhögni kezdtünk.


-Este buliba megyünk!A kishúgom 18 éves lett!Ezt meg kell ünnepelni,Nyolcra legyél kész!És szexi ruhát vegyél fel!-mondta mosolyogva, majd elindult az ajtó felé-Majd el felejtettem!Boldog szülinapot Baba!-ezzel magamra is hagyott az unalmas életembe.Vajon hova fog vinni este?Mivel eléggé unatkoztam, elmentem kiválasztani az esti viseletemet.Végül egy fehér toppot választottam, fekete szoknyával, zakóval és magassarkúval.




Untitled #17
Miután megvolt a ruhám, kifestettem a körmöm feketére, de még így is túl sok időm volt estig, ezért befeküdtem az ágyba.Bekapcsoltam az Itouch-omon a zenelejátszót és a zene ütemére aludtam el.
Háromnegyed hatkor keltem fel.Pont időben ahhoz, hogy készülődés előtt egyek.Mivel nem ebédeltem, nagyon éhes lettem.Gyorsan megmelegítettem a hűtőben talált sajtos csirkét, bekajáltam és mentem is hajat mosni.Miután megszárítottam, kivasaltam a hajam és felcsattoztam a frufrum.Kisminkeltem magam, majd felöltöztem és már majdnem 20óra volt.Lepattogtam a lépcsőn és bementem a nappaliba, ahol a bátyám indulásra készen tv-zett.

-Gyönyörű vagy!-mondta óriási meglepődéssel a hangjában.

-Köszi!Induljunk!-utasítottam, miközben a kijárat felé vettem az irányt és beültem a kocsijába.Becsapa maga után az ajtót és rám somolygott.-Mit akarsz?-kérdeztem kis félelemmel a hangomban.

-Most nem szabad tudnod, hogy hova megyünk.Kapsz egy szép kendőt.-mondta ezzel a fejemre kötött egy fekete kendőt és beindította a kocsit.Kb. 5perc múlva megálltunk és Zac kisegített a kocsiból, majd felmentünk egy lépcsőn és bevezetett egy ajtón, ha minden igaz.Levette a látásban akadályozó eszközt.

-Boldog szülinapot!-kiabálta egy óriás csoport, én pedig csodálkozva néztem szét a helyiségben, ahol a barátaim álltak.Köztük volt Nika és Vivi is.Könnyeim megindultak a szememből, majd odaszaladtam hozzájuk és jó alaposan megölelgettem őket.

-Ti mit csináltok itt?-kérdeztem könnyeimet törölgetve, miközben hangos zene szólalt meg és beindult a buli.

-Hát jöttünk a szülinapodat megünnepelni.-mondták egyszerre és elengedtek.-Barbi, ő itt Liam, Louis, Niall, Harry és Zayn.Srácok ő Barbi.-folytatta Vivi, miközben végigmutatott öt fiún, akik nagyon ismerősek voltak.Hát persze!Ők a One direction.Miután mindenkit megismertem, elmentem beszélgetni pár emberrel, majd kimentem a konyhába és felültem a pultra.

-Nézd azt a göndör srácot ott az ajtónál!-jött oda hozzám Louis és mutatott Harryre, aki mereven bámulta a nappaliban tolongó embereket-Tetszel neki.Menj oda hozzá!-mosolygott rám, majd hátat fordítva nekem távozott a konyhából.Megittam pár alkoholos löttyöt, majd úgy éreztem, hogy már elég spicces vagyok ahhoz, hogy odamenjek Harryhez és leszólítsam.

-Szia!-mondtam a srácnak, aki megfordult és eléggé meglepődött, de korán magához tért ámultságából.

-Szia!-válaszolt és tovább fürkészte a tömeget.

-Louis azt mondta, hogy tetszem ne...-kezdtem el a jól átgondolt szövegemet, de félbeszakított.

-Gyere!-mondta és elkezdett a lépcső fele húzni, majd amikor felértünk az emeletre, felém fordult és követelőzően megcsókolt, amit én szívesen viszonoztam.Felemelt, mire én a dereka köré kulcsoltam a lábam és beestünk egy szobába, ami azt hiszem az egyik vendégszoba volt.Ráfektetett az ágyra, majd fölém feküdt és tovább folytattuk csókcsatánkat.Lassan a földön landoltak a ruháink és egy szenvedélyes éjszakát töltöttünk együtt, amit én csakis az alkohol hatására fogok, de tudtam, hogy valami más is áll a háttérben.

*Zac szemszöge*


Sikerült elrángatnom Barbit a buliba és ahogy látom nagyon jól érzi magát.Én egy Lily nevű lánnyal kezdtem el társalogni, aki nagyon kedves volt.Egész este beszélgettünk és nagyon megkedveltem.Elhívtam randizni is, amire szívélyesen igent mondott.Miután haza kísértem Lilyt jókedvűen haza mentem és bevetettem magam az ágyba.


*Liam szemszöge*


Végeztünk az előkészületekkel a bulira és elkezdtünk öltözködni.Pár perc múlva Louisék is megjöttek, de Vivi minden fiút kitoloncolt a szobájukból, hogy nyugodtan készülhessenek.A srácokkal átmentünk a vendégszobába és felöltöztünk, majd lementünk a konyhába kaját csinálni.Niall összedobott pár szendvicset, de a nagyját ő ette meg.Hétkor sikeresen lejöttek a lányok is és az igazat megvallva nagyon jól néztek ki.Nika fekete pólóban, magassarkúban és szegecses gatyában volt.Plusz még egy fekete karkötőt vett fel, amire az volt írva, hogy 'SINGLE'.Amint Louis meglátta felnevetett.


-Hé!!!Te nem vagy szingli!Te vagy Louis Tomlinson barátnője!-mordult fel az előbb említett fiú durcás hangon, mire Nika egy gyors csókkal engesztelte ki, de a végén leerőszakolta róla Lou a karkötőt.
Untitled #37
Vivi pedig egy sötétkék gatyában, egy fekete színű topban, ami a mellénél kicsit lejjebb ért véget és egy ugyan ilyen színű magassarkúban volt.

Untitled #21
A lányok kikészítették a piákat és már meg is hallottuk a csengőt.Egyre többen lettünk, majd megérkezett Barbi is és elkezdődött a buli.Jól telt az este.Viviék barátnője, Barbi is jófej.Megismerkedtem csomó emberrel, akik úgy viselkednek velem, mint egy átlag sráccal.A legjobban egy Greta nevű lánnyal jöttem ki.Nagyon aranyos csaj. 


-És van barátnőd?-kérdezte mosolyogva.


-Igen, van.Lorennek hívják és imádom, csak sajnos nem tudott eljönni a munkahelyéről.-panaszoltam el neki legnagyobb bánatom.Rossz volt otthon hagyni Lorit, de holnap ilyenkor már karjaimban tarthatom és csak ez számít.


-Az jó!-mosolya még nagyobb lett.Kisétáltunk a konyhába egy kis innivalóért.Megittam három pohár narancslevet.Kicsit fura íze volt, de mást nem találtam csak alkoholt, ezért megittam azt a löttyöt.

 *Reggel*

 Másnap fejfájással ébredtem és minden kiesett az előző napi buliból.Oldalra fordultam, hogy aludhassak még egy kicsit, de valaki szuszogására lettem figyelmes.Félve nyitottam ki szemeim és egy barna hajú lánnyal találtam szemben magam, pontosabban Gretaval.Gyorsan kikászálódtam az ágyból és örömmel tituláltam, hogy legalább alsógatya van rajtam.Felkaptam magamra egy pólót és a konyha felé vettem az irányt.Egyre csak azon kattogott az agyam, hogy mi történhetett tegnap.Miért nem emlékszem semmire?És legfőképp, mi történt köztem és Greta közt az éjszaka folyamán?Ha megcsaltam Lorent, akkor nem tudom, mihez fogok kezdeni.Az túl sok lenne számomra, hisz mindennél jobban szeretem őt és nem akarom elveszíteni.A konyhában csak hárman voltak pedig már 11 óra is elmúlt.


-Csak nem másnaposok vagyunk?-húzogatta szemöldökét Barbi, miközben rám vigyorgott.Már ép nyitni akartam a szám, de Zayn leelőzött.


-Liam nem ihat, mert vesebetegsége van.-mondta ki egyszerűen az előbb említett fiú.Barbi rám mosolygott, majd belekortyolt gőzölgő kávéjába.


-Csak az a baj, hogy nem emlékszem semmire az estéből.-mondtam és elindultam a konyhapult felé, hogy igyak egy jó erős kávét-És az rosszabb, hogy egy szinte idegen lány mellett keltem.-mélyen beszívtam a levegőt és hátra fordultam.Három teniszlabda méretű szempárral találtam szemben magam, de én csak egyre koncentráltam, akitől a legjobban féltem.Méghozzá Vivire.

-Hogy mi van?-kérdezte az imént említett nőszemély egy oktávval magasabb hangon és felhúzott szemöldökkel.-Liam, mit csináltál?


Nem tudom!-csapott át kissé hisztérikusba a hangom-Az utolsó emlékem az éjszakáról, hogy ittam 3 narancslevet.-mutattam az asztalon lévő pohárra, amiben még mindig volt egy kis gyümölcslé.


-Most ugye csak viccelsz?!Liam, szerinted ennek olyan íze és illata van, mint a narancslének?-dugta a poharat az orrom alá, amiből én készségesen vettem szagmintát, de nem azt éreztem, mint amire számítottam.Az alkohol erős szaga csapott meg.-Biztos teljesen kiütött ez a szar!Basszus!Ezt nem hiszem el.Melyik kurva mászott rád?-nézett rám nagy szemekkel, majd megfogta a poharat és beleöntötte a megmaradt kotyvalékot a mosogatóba.A lépcső felől cipőkopogást hallottunk, mire mindannyian odakaptuk a fejünket.Greta jelent meg a helyiségben és hozzám sietett.


-Figyelj, Greta...-kezdtem bele mondandómba, mert ki akartam deríteni, hogy mi történt az éjszaka, de félbeszakított.


-Tudom és te is jó voltál az ágyban, de nekem most mennem kell!-teljesen lesokkolódtam, ő pedig kihasználva a helyzetet közelebb lépett, egy gyors puszit nyomott a számra és kiviharzott a konyhából, majd egy nagy ajtócsapódás jelezte, hogy elhagyta a házat.Mindannyian ledöbbenve álltunk, majd mikor magamhoz tértem elindultam a vendégszobába.


-Beszélnem kell Lorennal!-mondtam még hátra és eltűntem az emeleten.Gyorsan előkotortam a telefonom és tárcsáztam Lori számát.Kicsöngött.


-Szia, kicsim!Milyen Görögország?-hallottam meg csilingelő hangját, amitől még nagyobb bűntudatom lett.


-Szia!Öhmm...jó!Figyelj, amint haza értem beszélnünk kell egy nagyon fontos dologról, de tudnod kell, hogy bármi is történjen, bárhogy is alakuljon a jövő, mindig szeretni foglak!-nyögdécseltem ki nehezen a szavakat-Mindig!-suttogtam el még egyszer.Nem tudom miért.Talán azért, hogy nyomatékosítsam benne, vagy talán magamban a tényeket.


-Liam, mi ez az egész?-kérdezte kétségbeesett hanggal.


-Mindent meg fogsz tudni.-ekkor meghallottam, hogy a háttérben valaki a nevemet kiáltja-Ne haragudj, de most mennem kell!Szeretlek!-csaptam le a telefont és futottam le a nappaliba, ahol szörnyű látvány fogadott.Vivi Zayn karjai közt sírt, miközben az előbb említett fiú próbálta nyugtatgatni.Vivi folyamatosan ugyan azt ismételgette, de a sírásától nem bírtam értelmezni azt, amit mondott.


-Meghalt!Meghalt!-fogtam fel ezt az egyetlen rövid szócskát, ami mindenkit a földre terített.-Meghalt!






Nincsenek megjegyzések: