#Minden alkalommal, mikor egy fénysugár bevilágít az ablakon, az én leszek.Nem hagylak el.SOHA.~Vivian Earth

Összes oldalmegjelenítés

2012. június 24., vasárnap

21.fejezet-Doncaster

Sziasztok<3
Itt az új rész:Dremélem tetszik....
Erről a részről nincs igazán mondani valóm:D
Láttam már elég sok blogon, hogy csinálnak ilyet és rá vettem magam, hogy én is megpróbálom:)
Tehát az a lényeg, hogy arra kérnélek meg titeket, hogy írjatok kommentbe vagy üzenetbe mondatokat, amiket szeretnétek látni a következő részben.Bármennyit írhattok és a részről azt kell tudni, hogy Zayn és Vivi utazásáról fog szólni.Bármit írhattok:DDDSzóval engedjétek el a fantáziátokat:)
Ezt a részt pedig a Nikát megtestesítő személynek ajánlom:)ő a példaképem és az egyik legeslegjobb barátnőm:)szeretlek nagyon és örülök, hogy hazajöttél<3
 https://www.facebook.com/mustachegirl10
*Dominika*

Zayn megkért, hogy segítsek neki felkészülni az utazásukra.Szerintem ez igazán aranyos tőle, hisz Vivinek most annyi problémája volt.A fiúk kaptak 1 hónap szabadságot figyelembe véve Zayn problémáit.Mi Louval nem terveztünk semmi extrát, csak élvezzük egymás társaságát, ha értitek, hogy értem.Na jó, semmi perverzség.

-Reggelt'.-hallottam meg Louis rekedtes hangját magam mellől.Felnéztem irtó helyes arcára, ami még reggel is szörnyen csábító volt és mosolyogva nyugtázta, hogy nem bírok megszólalni, pedig már meg kellett volna szoknom látványát, de valahogy még nem sikerült.

-Öhmm...n-n-neked is.-dadogtam, a szemébe nézve.

-Most miért vagy így megszeppenve?-kérdezte komoly arcot vágva, de szája sarkában még mindig ott bujkált, az a lehengerlő mosoly.Ajkai olyan kecsegtetően mozogtak, hogy azt hittem, helyben letámadom.

-Mi-at-tad.-makogtam továbbra is, mire kitört belőle a röhögés, én pedig sértődötten kászálódtam ki az ágyból.

-Mi a bajod?-kérdezte elhalóan, miközben próbálta visszatartani előtörő nevetését.

-Szopjál le, Louis Tomlinson!-néztem szemeibe, majd hátat fordítottam neki és az ajtó felé vettem az irányt, de visszafordultam, mert utánnam szólt.

-Köszi, most inkább kihagynám, de talán te e...

-Felejtsd el!-szakítottam félbe egy óriási mosollyal az arcomon, majd folytattam az utamat a fürdőbe.Felvettem a márvány pultról a fésűt és hosszú hajamban kezdtem húzogatni.Hallottam ahogy az ajtó kinyílt, de nem foglalkoztam vele, folytattam tevékenységemet.Louis mögém sétált és mosolyogva figyelt, amit én a tükörből láttam.Karjait derekam köré fonta és közelebb húzott magához.Ajkaival a nyakamat kezdte puszilgatni, amitől a gerincemen kellemes borzongás futott végig.

-Haragszol?-suttogta a fülembe, amitől szinte megnémultam.Mereven figyeltem a tükörképét, miközben megráztam a fejem, jelezve neki, hogy nem neheztelek rá.-Akkor jó.-suttogott továbbra is, majd szembe fordított magával és hosszasan a szemeimet vizslatta.Lassan lehajolt az én törpe szintemre és ajkait az enyémekre nyomta.Szenvedélyesen fortunk össze egyetlen csókba és csak egyre vadabbá vált.Kezeit csípőmről lassan levezette a fenekemig, majd megemelt és a márványpultra ültetett.Lábaimat széttettem, hogy még közelebb kerülhessen hozzám.Egyik kezemmel meztelen hátán simítottam végig, másikkal pedig a hajában turkáltam, ennek hatására halk nyögések hagyták el száját, miközben még élvezetesebbé tette csókunkat.Egy pillanatra elszakadtunk egymástól, míg levette rólam a pólót, majd ott folytattuk, ahol abbahagytuk.-Talán átmehetnénk a szobába.-szája lejjebb csúszott ajkaimról és az állam és nyakam ívét puszikkal halmozta el.

-Oké.-hangom megremegett és kezemmel a haját túrtam.Lassan a fenekem alá nyúlt és egy könnyed mozdulattal felemelt és elindult a szoba irányába.Lassan lefektetett az ágyra és felém mászott.Melltartóm pántjait kezdte el lehúzni, mikor megcsörrent a telefonom.

-Ne vedd fel!-gügyögte Lou, miközben a nyakamat szívogatta, amivel még jobban beindított.Oldalra pillantottam az éjjeliszekrényre, ahol a telefonom pihent.Elvettem és a képernyőre pillantottam, amíg Louis a nyakamat szívogatta.

-Muszáj.-egy vállrándítás volt a válasz, de nem mozdult rólam-Igen?-nyögdécseltem a telefonba.

-Csak azt akarom kérdezni, hogy mindent betettél?-hallottam meg Vivi aggodalmas hangját.

-Persze, persze.-lihegtem értetlenül.

-Oké.Köszi.

-Nincs mit.-nyögdécseltem továbbra is, mert Louis már a karomat szívogatta.

-Nika, jól vagy?-hangján meghökkentséget éreztem, amitől zavarba jöttem.

-Aham.Basszus Louis!-nyögtem egy óriásit, mert Lou visszatért a nyakamhoz, ami a gyenge pontom.

-Úgy hallom, el vagy foglalva.Később felhívlak és védekezzetek.-röhögött bele a telefonba és, ahogy hallottam Zayn is sejthette, hogy mi folyik itt.Mielőtt válaszolhattam volna letette a telefont és újra Louval foglalkozhattam.Egy pillanatra a szemembe nézett és egy piszkos mosoly kíséretében megszabadított a fehérneműmtől.

*2 órával később*

-Kész a reggeli!-kiabáltam fel az ágyban fekvő Lounak, miközben kitettem a palacsintákat az asztalra.Nem kellett sokáig várnom az ajtó kicsapódott és Louis a székre rogyott.

-Nutella?-nézett rám nagy szemekkel.A konyhapulthoz sétáltam és felnyújtóztam, hogy a legfelső polcról levegyem a nutellát, aminek hatására a pólóm felcsúszott és a fenekem már nem volt takarásban.Louis egy hosszas hümmögéssel nyugtázta, hogy látta csipkés bugyim villantását.Rossszallóan megráztam a fejem, majd az elé tettem a nutellás dobozt.-Köszönöm, Kicsim!-nyomott egy puszit arcomra, majd elkezdte megkenni palacsintáját.-Amúgy anyu hívott és azt kérdezte, hogy nem-e mennék haza pár napra.És mivel nem szeretnélek itt hagyni, gondoltam megkérdezem, hogy velem jönnél-e.

-Hát...oké.-mosolyogtam rá.Megfogta a kezem és az ölébe húzott.-De mi van, ha nem kedvelnek?-néztem szemeibe, miközben egy hajtincsét piszkáltam.

-Ne röhögtess.Téged ki ne kedvelne?-magához húzott és egy gyengéd csókot lehelt ajkaimra.-Majd pakolj össze, mert délben indulunk!-mondta egy kacsintás kíséretében.

-Akkor irány Doncaster.-álltam fel Lou öléből és a szobám felé vettem az irányt és összepakoltam.

A délelőtt többi része eseménytelenül telt.Tv-t néztünk, beszélgettünk és lassan eljött a dél, amikor bepakoltunk a kocsiba és elindultunk Tomlinsonékhoz.Az utazást nagyon élveztem.Végig énekeltünk, pedig nem volt rövid az út.Louisnak nagyon jó hangja van,de nekem szörnyű.Még borzalmasabbnak hangzottam mellette, mint ahogy általában szokott.Amint megérkeztünk négy lány ugrott Lou nyakába és nagy meglepetésemrre utána engem vettek célba, amit nem bántam.Amint sikerült kibontakoznunk a lányok szorításából, megismertem Louis anyukáját, Jayt.Nagyon kedves volt velem.

-Nika, a szobád az emeleten van Louisé mellett.-mutatott fel az emeletre Jay.

-De ő velem alszik.-karolt át Lou és kiskutyaszemekkel vizslatta anyukáját.

-Nem akarom, hogy megrontsd.Védeni szeretném a tisztaságát.-kacsintott rám, majd fiára nézett.

-Hát, azon nincs mit védeni.-röhögött Lou, mire oldalba könyököltem.

-Louis!-szóltam rá fejcsóválva, de ő csak tovább röhögött.

-Ezt már lekövetkeztettem a foltjaiból-utalt a néhány helyen kiszívott nyakamra, amitől én elpirultam-, de attól még külön szobában fogtok aludni.-kacsintott rám Jay, majd mosolyogva kiszambázott a konyhába.

-Basszus!Majd átsurranok.-fogta meg a kezem Lou és a kertbe vezetett, ahol a nyolcéves ikerpár, Phoebe és Daise játszott, míg Lottie és Fizzy egy barátnőjüknél vendégeskedtek az éjszaka.Később Jay is csatlakozott hozzánk és rengeteget mesélt Louisról.Természetesen a nagyja csak cikis sztorikból állt, amiken én jókat röhögtem.Elég szerencsétlen gyerek volt régen.Este 10 körül felmentünk a szobánkba fürödni és aludni, de persze előtte még fájdalmas búcsút vettünk Louval egymástól.Hosszas fürdés után magam köré csavartam a törülközőt és kimentem a sötét szobába.Gyorsan felkapcsoltam a lámpát, mielőtt még elesnék valamiben, és-nagy meglepetésemre-Louis az ágyamban feküdt, majd mikor meglátott, felpattant az ágyról és hozzám sietett.Karjait derekam köré kulcsolta és szemembe nézett.

-Már most hiányoztál.-suttogta szinte ajkaimba és arcomat kezdte vizslatni.

-De hát még csak most váltunk el.-mosolyogtam, majd ajkamba haraptam és erősen küzdöttem a vággyal, hogy megcsókoljam.

-Ezt csináld még egyszer.Annyira szexi volt.

-Mi?Mit csináljak?-néztem rá kerek szemekkel.

-Mind egy.Majd én megcsinálom.-ezzel lecsapott számra és egy lassú csók után alsó ajkamba harapott, mire leesett, hogy miről is beszélt.Hosszas csókolózás után karjai lehulltak rólam és rám vigyorgott.Én elléptem az utazó táskámhoz és kivettem belőle egy franciabugyit és egy rövid ujjú pólót, amit még Loutól csórtam el nem rég.Magamra kapkodtam, miközben Louis tekintetét végig magamon éreztem és befeküdtem az ágyba, ahova barátom is követett, majd hosszas beszélgetés után álomba merültünk.

13 megjegyzés:

Nikus^^ írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Nikus^^ írta...

nagyon joo!!:)) miattad jottem haza<3
a mondatom: Zayn, tedd le azt a macit!

bocs ennyire tellett tolem..:$
szeretlek*-*

MustacheGirl írta...

köszii:D<3tőled perverzebbre számítottam, de m1^^szeretlek<3

Nikus^^ írta...

perverzebb....hmm..:D

Zayn, ne a gyerekek elott buvold a kis kigyod.

ez jobban tetszik? xP

MustacheGirl írta...

igen köszönöm...ezt nem lesz könnyű betennix"DD

Barbi írta...

Hírtelen berepült egy lila tehén az ablakon és megszólalt : VAS HAPPENIN'
:D

MustacheGirl írta...

csodálatos<3

Névtelen írta...

imádom a blogod:Dnagyon ügyi vagy:)siess és a mondatom:Tengerparton még úgy sem csináltam.
Basszus Zayn, ez k*rva nagy.
bocsi a csúnya szavakért:P puszi

MustacheGirl írta...

köszi:Dsietek:Dköszönöm és nagyon jök a mondatok^^semmi gond<3ölellek

Dina írta...

jaaj, ma találtam rá a blogodra és már végig is olvastam. nagyon de nagyon tetszik. :)
és miel perverzet akartál hát tessék itt a mondatom : " beach sex ? "

Tadrihh1Dlove írta...

Szia!:) Most találtam rá a blogodra, és nagyon-nagyon szeretem, csak így tovább!:D♥
Adri xx.

Tadrihh1Dlove írta...

Meglepetés nálam.:) (legalul találod meg!)--> http://onedirectionlovestorywithlisa.blogspot.hu/p/dijaim_16.html

Unknown írta...

Ez nagyon cool... gyorsan a kövi részt... :)

Rebii xx